vem kan det vara mest synd om

"förlåt fittan men det där är ju bara sjukt, självklart betedde inte jag mig bra, men det har jag sagt, och det hela va inte speciellt jobbigt för mig, förräns du sa att min hund inte tycker om mig.... det var det som lixom gjorde det hela".

tisdagmorgon igen, uppe med tuppen som vanligt, måste ju ut med hunden innan hon bestämmer sig för att kissa på golvet, blir så otrevligt då. Vid 9 tiden ska jag och Moster ut med Ceasars matte på långpromenad.
Jag hoppas att de blir klara någon gång, visst det är jätte mysigt att vara här, men skönt att vara hemma oxå, blir lite smått förvirrad när jag inte är mitt i 50. Haha

skadeglädje är otroligt roligt, haha det du berättade igår psykosmyggan, om att bitterfittan blivit dumpad på semestern haha, rolig grej. =)

plugga plugga teori sen efter promenaden.... skit jobbigt ju!
                   



                    tre pulver på varsin enhjuling!




hejsan hoppsan!


Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar förbi och önskar dig en riktigt bra dag!

2009-09-01 @ 13:49:12
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0