utelåst

Jag gjorde det igen. låste mig ute med två kissnödiga hundar inne. Moster är hos läkaren, barnen i skolan och Morbror på jobbet. Sen så ringde jag iaf Morbror och han tyckte jag skulle låna grannens stege och klättra upp på balkongen och ta mig in den vägen, vilket jag gjorde, bara att stegen var lite för kort, s jag ställde den på ett bord, men det räckte fortfarande inte, så jag får klättra upp på handtaget för att få tag på balkongräcket, och därifrån häva mig runt till balkongen. haha jag trodde jag skulle dö. men in kom jag iaf! tur det. verkar inte bli hemflytt idag, den där sega sega målaren är inte klar ännu. Men det finns väl inte så mkt att göra.
Psykosmyggan är förkyld, jag tror personligen hon fått svininfluensan, hon beter sig lite svinigt ;)

Idag måste K vara riktigt vacker, hon berättade nämligen att hon sovit en otroligt lång skönhetssömn. Får se om det blir promenad senare idag:)


puss och kram


Kommentarer
Postat av: psykosekorren

haha riktigt vacker, det där slog bakut ;)

2009-09-14 @ 13:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0