torsdag mitt i blåbärsskogen

visserligen tog vi ju det igår, men fortfarande. det stog på dagordningen.

kom precis in från myspys promenad med K. har fortfarande inte varit hemma hos henne på ekorrvägen. får ta det någon gång snart. Diskuterade även att komma i fas med träning igen, och planera inför snarliggande framtid. hur hon ska göra med inflyttningsfest och ev födedelsedagsfirande. vilka hon ska bjuda osv ;)

Psykosmyggan har varit okontaktbar den senare halvan av dagen, skulle tydligen ta en liten vilopaus efter natten med en zambos dåliga mage. han hade förmodligen käkat något opassande den gamla räven.

tror att jag tar och flyttar hem imrn, tillbaks till det normala,. och då passade H på att fly fältet för lite festligheter i uppsala.

Blir fortfarande så jävla irriterad på F när jag tänker på det. speciellt hennes sista kommentar, och alla som läser den tycker bara snälla, varför var det så viktigt att poängtera, för att hon ljuger om allt annat och vill då sätta fokus på det som jag inte fick rätt? och om hon hade varit läskunning hade hon sett att det stog MOT tunnelbanan och inte ner eller till tunnelbanan. För de som varit i solna så vet man att man inte ser nedgången till tunnelbanan utan vägen mot när man står i tunneln mellan råsunda och tunnelbanan. men whatever, grattis du hade ett rätt, du gick inte till tunnelbanan, du gick till turken, som att det skulle vara bättre. Haha.


pillutta dig ljugpotta!




tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0