she´s a diva

gillinge bana idag då. det gick bra, klarade mig från tjuvstopp som alla andra idioter där hade mängder av. Hamnade med nån brud från åkersberga, trevlig sådär med ganska tyst, och där sitter jag och pratar hål i huvet på henne, haha stackarn måste trott att jag rymt från psyket. jävlar va kul det var.

räkor och vin med moster nu såhär på kvällskvisten. så jävla mysigt. hade ett privat snack med Kusin oxå, men det stannar mellan oss;) im with you cousine i alla fall. Hjälpt henne med läxan oxå =) kommer ihåg hur det var när man gick i den årskursen, men allt det verkar så jävla simpelt nu:p

nya låten som är på min hjärna är iaf sexy bitch med akon och david guetta. Akon måste ju vara den skönaste människan någonsin, så jävla bra artist. gör aldrig något fel....

kom precis in från hundpromenad med diesel och teqila, myshundarna. förstår ärligt inte de idioter som inte gillar hundar. Moster kom hem asförbannad och sa att XXs mamma hade skrikit åt teqila att hon var äcklig osv, blev så himla sur!





love ya all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0