Dubbelt upp

Jag fick jobbet på manpower! och det i butiken! idag! helt plötsligt så hade man inte ett utan två, och igår inget. sjukt att det ska vara så =/ =)

Kim var här över dagen och vi hann med ett antal koppar kaffe och två långisar med hundarna! hur mysigt som helst. En fågel viskade i mitt öra att psykosmyggan ska flyga iväg till kungligadestinationer. känns ju lite tråkigt att hon ska försvinna.

Och fyfan vilken jävla baksmälla jag drog på mig igår! haha jag mådde så jävla dåligt, trodde jag skulle dö! aldrig mer alkohol säger jag bara!





puss och godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till jobbet på Manpower, hoppas allt kommer att gå super bra.



//

2009-09-08 @ 10:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0