vaknade upp utan baksmälla...

Det är ju kanske lite ovanligt, och då oxå bero på att det inte blev något intag utav alkoholhaltiga drycker.
Fick ett samtal av mamma där hon bad mig vara inom några centimeter från min mobiltelefon, pga att manpower kanske kunde komma att ringa, så gott folk nu är jag inte längre Angelica, utan Nisse från Manpower. (om då hon ringer och är intresserad)

fick ett snille och bestämde mig för att varje gång man ska öppna den här bloggen så får man höra på ljuv musik, och just den här låten är ganska lustig.
Bakomliggande historia lyder som så att jag och H sitter på balkong och dricker, vi fick snilleblixt att sushi kai skulle flyttas till 50, och att vi då skulle göra reklam för att byta ut vissa personer i vårt kära hus. Vi skulle fixa en en rosa helikopter och hänga en banderoll bakom: XX bortkänkes, skulle det stå.

mottog precis samtal av psykosmyggan, hon blev imponerad utav mina datorkunskaper. Nu känner jag mig stolt.
Har även pratat med K, som berättat saker som i mina öron lät väldigt suspekta, dags att ta reda på vilka man umgås med. Köra en luskam genom vänskapskretsen om man säger så, kanske även lusschampo för att på riktigt utrota idioter.



bästa vän K

Älskade K, Ha en bra dag och lycka till med flytten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0