Vadslagning

I fredags var jag bara hemma (hos mina kusiner) och kollade på film. Marley och jag, och Slumdog millionare. Den första filmen fick mig att storgråta, kom att tänka på när min katt dog. För blödig för sånt. H har oxå sett den och sa att hon grina lika mkt, och psykosekorren såg den samma kväll, inte helt torrt i ögat där heller.
slumdog millionare var faktiskt bra. har hört en himla massa olika åsikter om den, men jag gillade den.

Lördag. 14.31 tar jag bussen mot solna för att gå på match med fittan. vi har inte setts på ett tag så det skulle bli kul. i panik sätter vi oss en kvart innan matchen börjar och häller i oss en öl var, sen springer vi in på råsunda och kollar första halvlek. ingen fartfylld match direkt så vi gick ifrån arenan och satte oss på Lindys precis bredvid där de sände matchen och serverade öl. allt gick jätte bra och jag hade lovat M att vara hemma direkt efter. vilket inte hände för att jag stannade med frida för att hon skulle träffa rik turk igen. pratade med honom i telefon och han lovade att köra hem mig såfort han kom. vilket skulle innebära +/- 0 i tid. rik turk hoppar ur bilen och kompisen som kör, kör i väg. jag får panik och börjar ruscha till tunnelbana med fittan i hälarna. jag blir förbannad på henne och skriker att jag vill ha tillbaka tröjan hon har på sig som är min, och vi skriker diverse otrevliga saker

F: du har inga riktiga kompisar!
A: har jag inte?
F: aa, men du har K, men vem fan är det lixom?! Jag har försökt älska dig, men du är så jävla.......nånting nånitng..Inte ens din hund tycker om dig.


det jag skulle vilja såga till dig din jävla idiot är att det faktiskt är så att ingen egentligen gillar dig, du ljuger om allt och håller på och fjantar runt. Och du har ingen jävla aning om hur mycket min hund älskar mig. mer än någon nånsin älskat dig.... HAHA puss och godnatt till dig ditt lilla pulver.


lördag kväll: psykosgänget på rundfärd i stan, alla lika upprörda över Fs beteende tidigare. vi går till SB och dansar gärnet. eller rättare sagt jag gör det, medans pyskosmyggan och psykosekorren chillar i baren. någon gång under kvällen så kom det upp en vadslagning. Jag ska då gå fram till en kille, greppa om juvelerna, vända på honom. clatcha till han på röven och säga du är min bitch ikväll... haha jag gjorde det, och han vekade skit lycklig. sen fick jag hassan på hjärnan. alla hette hassan till och med jag. sen hjälpte jag och H en australiensare att komma till rätta. konstaterade att alla stockholmajävlar är dumma och att australiensaren skulle strunta i att bli våldtagen, för att det är otrevligt.



CIAO CIAO


Kommentarer
Postat av: fittan

Det jag älskar är att du måste ändra storyn för att få det o låta som det är synd om dig... bra grej, fortsätt säga att det är jag som ljuger, vad gör du nu?

2009-08-31 @ 12:11:03
Postat av: lögnare?

hihi, det är ju den här historien som är korrekt:) och vi vet båda att det är du som ljuger....?!

2009-08-31 @ 13:44:13
Postat av: fittan

Allt stämde förutom det du skrev att jag sa... du måste ha hört fel. Var fortfarande inga snälla grejer men inte sådär grovt. Aja ha din story du.

2009-08-31 @ 19:01:02
Postat av: lögnare?

så du sa inte att inte ens min hund tycker om mig och att min enda vän är kim, och att du försökt älska mig men att du inte kunde?????????

2009-08-31 @ 20:18:15
Postat av: Anonym

Nej jag sa absolut inte att din hund inte älskade dig. Det jag sa var att den enda som riktigt älskar dig är din hund, vilket kanske inte är bättre men det är vad jag sa. Och nej återigen jag sa att jag älskar dig och så skulle jag säga något mer men du avbröt mig, du vägrade lyssna.

2009-08-31 @ 21:56:08
Postat av: lögnare?

skojjar du med mig. nu får du hela historien att låta bra i dina ögon/öron. du sa att inte ens min hund älskar mig, varpå jag skriker tillbaka... älskar inte min hund mig?! och du svarar nej, hon älskar inte dig... det är i den stunden jag går därifrån, och om du inte kommer ihåg det så var du jävligt packad ellerså vill du göra dig till offer i den här historian. det var det sista du sa som fick mig att bli hysteriskt ledsen. och ja! jag kommer ihåg exakt vad du sa. iaf beträffande det om min hund.

2009-08-31 @ 22:53:24
Postat av: Anonym

Jo det var det jag sa... men vi skrek i varandras munnar angelica. Därför jag sa att du ljög när jag läste ditt blogginlägg för jag skulle aldrig säga att din hund inte älskar dig :/. Jag var inte packad, jag var skit sur och ledsen och du vägrade att lyssna på mig så vi kunde försöka lösa att allt hade blivit ett missförstånd men du fortsatte skämma ut mig inför honom. Jag säger inte att jag var en ängel i det jag sa men att du ska kräva tillbaks dina kläder mitt i solna, mitt framför honom o resten av befolkningen tyckte jag bara var jävligt respektlöst. Jag ville verkligen att du skulle följa med den dagen därför jag betalade allt för dig trots att jag inte har pengar själv, kändes ju uppskattat i slutet.

2009-09-01 @ 07:10:30
Postat av: Anonym

aa det var väldigt dumt av mig... men nu så är nu fallet.



du tog tag runt min haka, och min känsla är att du vill börja slåss, jag går där ifrån och du skriker efter mig ATT INTE ENS MIN HUND ÄLSKAR MIG. och du kan säga vafan du vill, men det sa du, jag vänder mig om och du går förbi ner i tunnelbanan, och jag skiter fullständigt i om du skämde ut dig framför turken! end of discussion.

2009-09-01 @ 07:43:17
Postat av: Anonym

nej en gång räcker med o slåss... jag ville att du skulle titta mig i ögonen och lyssna för du vägrade att lyssna på mig.

om jag inte minns fel så var det båda som gick samtidigt och jag gick inte ens ner i tunnelbanan :/ du har med andra ord inte bara fel om att jag tydligen sa att din hund inte älskar dig.

2009-09-01 @ 11:31:05
Postat av: Anonym

haha du gick mot tunnelbanan, jag tappar min bh, vänder mig och ser inte vart du går.... du gör mig så förbannad din lilla äckligahorunge. dra åt helvete, prata aldrig mer med mig. jag hari nget behov av att ha idioter i mitt liv, frstår inte ens varför du lägger ner energi på att kommentera. så dra åt helvete och intala dig själv att det älltid är du som har rätt... du kommer säkert jätte långt på det!!!!!

2009-09-01 @ 12:30:20
Postat av: Anonym

En sista kommentar, jag gick inte till tunnelbanan utan till turken. Bra då känner vi samma :)

2009-09-01 @ 16:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0