när jag slår huvudet på en spik...

ideer är någonting som det inte finns brist på. tankar och funderingar och även diverse konversationer med mig själv är ett dagligt, återkommande fenomen. Jag har tankar och åsikter om väldans mycket, och idag konstaterade jag att jorden är rund, men det syns inte. Jag delar ofta med mig utav dessa ideer till H, och hon uppskattar de flesta av dom. Men ibland går jag för långt, då får jag ett nej nej, och släpper oftast det hela. Men jag uppskattar att ha någon att bolla med.
Sen skulle jag vilja påstå att jag är en höjdare på att busvissla. Och visst kan man bli riktigt irriterad på människor?! Men inte var jag en av dom!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

heja heja mer ideér till folket

2009-08-20 @ 21:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0