kusinfeber

Har blvivt stationerad hos mina kusiner sen i onsdags p.g.a. att nu bestämde sig äntligen målaren för att dyka upp.
Och i och med att jag har en hund som äter allt förutom sin egen mat bestämde jag mig för att fly fältet.
Min älskade kusin E designade min blogg så fint så, visst är den fiiiiiiiiin?!?

Saknar 50, och kafferep med psykosmyggan, men när jag kommer hem efter mina äventyr på norra delen av ön så tar vi igen all förlorad tid, det lovar jag.


snyggis kusin =)

E


I helgen blir det förmodligen landet, men psykosekorren fyller ju 19 långa år på söndag så vi får se hur det blir med det.

Adios amigo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vilken snygg brutta!!

2009-08-28 @ 11:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0