bete sig

Regn idag. Matchade mitt humör, sovit ungefär två timmar. snodde Ks skor som är 3 storlekar förstora och skulle då gå runt med de tyckte jag. Lämpade jackan på M. Vittnade freakshow och psykosmyggan försvann. vilken helkväll.

Lagom kul att bli ivägtvingad till ishall på morgonen för att sen ta en sväng i brommarondellen med gud vet hur många promille som kunde tyckas vara i blodet. börjar väl nyktra nu... men kommer nog må förjävligt fram till nästa helg.
stryk det där med börjar nyktra till, reste mig precis upp och det var inte nådigt! femton treo senare så hoppas jag att de kan släppa lite iaf.


mottog samtal idag från "frittan", där hon iprincip sa; hej, jag ringer dig imrn.


pratat med psykosmyggan hela halva dagen och vi kom fram till att vi ska starta en egen hemsida, med bilder på hästar och en gästbok. "lämna ett avtryck i gästboken, kissekatten".

Arbetsintervjuv på måndag för manpower då, har gått in i rollen till 110%, DET ÄR JAG SOM ÄR NISSE FRÅN MANPOWER.

Sjuka, sjuka filmer som flödar på canal+, jag kan inte sluta kolla. den ena efter den andra, och de lyckas alltid chocka.

Människor kan fan i helvetet inte bete sig. Och Fan va jag är städad!
städad städad




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0